marți, 12 ianuarie 2010

Tinuta obligatorie la masaj erotic

Urmatorul episod este tot din ciclul "de la masaj (erotic, bineinteles) adunate"
"Alo, ahhaaa, masajul erotic, ahaaa?
Da , ati sunat la salonul de masaj erotic XXXXXX.
Ahhaa, as dori un masaj.
Erotic, de relaxare?
Pai, erotic, nu?
Doriti cu terminare sau fara?
Pai, dhaa, cu terminare, ca altfel, cum?
Pretul este de XXXXX lei, la ora ce ora va convine?
La 21.55 as vrea, nu la alta ora, dar tinuta este obligatorie?
E perfect, v-am programat si nu, salonul nostru nu impune o anumita tinuta obligatorie."

Si tu, draga, imi spune prietena, nu iti vine sa crezi ce imi vad ochii la 21.55 fix, ca a fost si punctual omul. Coboara "Nenea GIGI", ca asa l-am botezat noi, fetele, dintr-un taxi numai in halat si papuci de casa. Avea pe dedesubt niste pijamale verzi cu dungi din alea verticale, cum poarta toti babalacii trecuti de 60 de ani. Era tot rosu in obraji si tremura mai ceva ca o fata mare.
"Buna seara"
Nu va suparati, nu pot sa nu va intreb, desi nu este nici o problema din partea noastra, de ce ati venit tocmai in pijamele imbracat?
"Apoi, acum a inceput meciul, si i-am spus neveste-mii ca ma duc la vecinul de la parter sa vad Liga Campionilor. Ce stie ea?"

Adevarul e ca nu putem sa nu ne intrebam noi, cotzoharlele de pretutindeni "Ce stim noi?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu