vineri, 8 ianuarie 2010

Ivan Turbinca la decese

Citind ziarul local la anunturile de mica publicitate, iata ce am descoperit, culmea langa rubrica de decese. Deoarece nu stim daca se poate vizualiza textul din poza, l-am redactat mai jos. Mare e gradina ta Doamne………………

Draga noastra

Mesterca Petronela

Prenume parca predestinat, ai infruntat stancile si ai dat faramiturile granuloase la o parte, ai avut curajul sa iei taurul de coarne, dar nu l-ai putut invinge. Tot timpul ne spuneai cu convingere ca ingerii si toate spiritele cele bune sunt in jurul tau, colaboreaza cu tine si te ajuta in bine si vegheaza asupra ta. Ai luptat cu posibilitatile naturiste sa invingi raul care actiona asupra ta. Si noi am colaborat cu tine sa te ajutam dupa vointa ta in armonie. Ne-am mai si contrazis, dar ne-ai convins. Acuma ai trecut la ingerii care te pazeau si te indrumau. Pana si porumbelul care iti devenise prieten, lasai geamul deschis si iti intra in casa oricand si il hraneai. Veneau si alte pasari la geam dupa el. A venit insa momentul acela in care a aparut primejdioasa cea spurcata, hidoasa, parsiva, vicleana, pocitania monstuoasa, pehlivana satana cu coasa in mana care a urzit impotriva ta si te-a urgisit, te-a pandit si iscodit cu mare iscusinta si in momentul in care dormeai, a alungat ingerii si spiritele cele bune din jurul tau care te vegheau si te-a “secerat” cu coasa, nu te-a lasat sa te trezesti in acel moment ca sa-l prinzi si sa-i rupi coasa sisa-i fidat una in bot si s-o trimiti Dracului, cum a facut Ivan Turbinca. Te-a facut sa-ti abandonezi proiectele. Ne-am convins ca ingerii erau in jurul tau, cand pe data de 18.12.2009, cand am plecat de la capela, in jurul orei 13, cerul era innourat, dar deasupra ta pe cer a aparut un grup de ochiuri senine printre nori si la scurt timp, deasupra lor a aparut soarele, cu razele sale indreptate asupra ta
De jur imprejur, de parca ingerii ar fi zis sa stai in liniste ca noi te-am preluat si te pazim, peste tot fiind nori, iar pe data de 19.12.2009, dupa ce ai fost asezata la locul de veci si am cinstit traditia, am prins doua-trei licariri de lumina de la soare indreptate asupra ta, in jur, de parca ingerii ar fi zis stai sa vedem exact unde esti ca sa te veghem in paza. Aducem multumiri tuturor celor care te-au cinstit cu prezenta,precum si celor care nu au putut lua parte la procesiunea despartirii in veci. Pulvis et umbra summus. Stai in paza ingerilor in amintirea noastra in liniste si pace.

Tata, surorile (MAMA)


Ce spuneti?

6 comentarii:

  1. Super-compoziție literară. Coșbuc și Eminescu laolaltă nu puteau da naștere la ceva mai înduioșător.
    Admiră și aici o mostră de incultură:
    http://austrelios.blogspot.com/2009/12/saraca-limba-romana_24.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea e alta decat a voastra! Anuntul mortuar e scris din suflet si creat din durere! Indiferent cum este scris! Am dat un search pe google...sa vad vine e fata asta care a murit...si mai ales de ce a murit! Nu stiu boala...cert e ca prin 2007 cauta un donator de rinichi. E clar, nu a gasit!

    RăspundețiȘtergere
  3. @eliza:noi ne-am amuzat de compozitie si nu de cazul in sine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta am inteles:P...Numai ca io sunt usor impresionabila si citind gandesc prea mult poate! Te-am pupat...ma bucur ca ti-ai facut blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Io zic ca unii isi risipesc talentul literar aiurea. Pacat de compozitie :(

    RăspundețiȘtergere