sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Ferea ca Base ataca energetic!

Daca mi-a placut de cineva in campania asta a fost de "Mihaela, dragostea mea" Geoana. Eleganta si distinsa facea un contarst puternic cu "prostanacul" ei sot. Pai, daca stiam eu ce ii poate bibilica la distinsa...mergeam la vot si direct cu Base votam. Macar asta este un hot destept, ca alte calitati inca nu i-am gasit...cel putin eu, ca celalta cotcodacitoare este fan inrait Base si Doamne-fereste sa spui ceva rau de "Sefu". Doamne-iarta-ma, cand am auzit la Antena 3 ce prostii scotea pe gura, am ramas fara replica. Cum naiba sa crezi asa ceva, dar sa mai si spui pe un post de televiziune! Cica Base si-a pus cravata mov, la ultima confruntare, ca sa il "atace energetic" pe Geoana! Desi, acesta stia ce intrebari i se vor pune, inclusiv cea cu vizita nocturna la Vantu, energiile, care care emanau dinspre cravata mov a lui Base, l-au lasat mut. Balbaielile lui nu erau din cauza ca e prost ca napu, ci din cauza "atacurilor enegetice. Pai daca mai traia Caragiale, ar fi avut zeci de generatii de acum in colo de ce rade. Asa, asteptam sa o vedem pe Mihaela la OTV, sa ii explice lui Diaconescu cum vibrau enegiile negative din cravata. Draga Diaconescu, propun sa oferi o reconpensa pentru carvata, ca asa poate energiile ei te vor conduce la descoperirea Elodiei.
Atentie! Ferit-va de mov! Pericol de atac energetic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu