joi, 14 ianuarie 2010

Nashul meu, traficant de bombe in Spania

Dupa fantastica vizita in SUA, care de altfel a fost super plictisitoare, nashul meu primeste o invitatie de a-si vizita finii, ca v-am spus ca are multi, in Spania. Toate bune si frumoase, multe pupaturi, betii cu TERRY, coniacul traditional al emigrantilor romani, si vizite interminabile la finii finilor si la finii finilor finilor... ajunge scumpul meu nash iasrasi la aeroport. Intre timp frecase cu migala geamantanele, sa scoata orice miros de carnati, costita si alte minunatii culinare aducatoare de caini si probleme. Cand sa se urce in avion este tras pe dreapta ei invitat cu politete in camera cu pricina, de data asta "MADE IN ESPANA". "Brisca mamii ei de treaba, acum ce mai e?". Ajuns in camaruta observa cu uimire ca toti politistii stateau in alta cameara, prevazuta cu un geam blidat si prin microfonul din perete ii dadeau indicatii pretioase cum sa isi deschida cu atentie geamantanul. Il deschide si stramband din nas si aducand in gand mii de osanale, grijanii si alte injuraturi de acest gen celuilalt nash al meu, le arata continutul. Groparu (http://groparu.ro/), ca despre el era vorba, mare amator de scoici, caracatite, calamari si alte ganganii de acest fel, il rugase sa ii aduca cateva conserve din Spania. Nashul meu, care nu este zgarcit de felul lui, indesase in geamantanul cu pricina cat de multe conserve incapeau. Cum zice vorba din folclor "fara numar, fara numar". Si cum razele X din Spania nu sunt obisnuite cu lacomia lui Groparu si cu darnicia Nashului nu au putut penetra aluminiul ce pastra asemenea daruri de pret, presupunand logic ca e vorba de o bomba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu