luni, 18 ianuarie 2010

cum sa ai o casnicie fericita

Sotul meu, dragul de el, e un barbat bun, asa in general, dar cand se imbolnaveste ma scoate din pepeni. Ultima oara mi s-o racit. E iarna, e normal. Faza nasoala e ca sta in pat si CERE.
Poti, te rog, sa imi aduci Nurofen?
Cum nu aveam in casa, ma duc pana la farmacia din coltul starzii si ii aduc Nurofen.
Poti sa imi cumperi, te rog, niste banane si, daca se poate, Haribo, ca nu mai pot.
Ce sa ii fac...era bolnav. Daca nu l-as fi vazut cu ochii rosii injectati de gripa, nasul in flacari, ros pe margini de la atata suflat si tusind mai sa isi scoata plaminii afara, l-as fi trimis la "mamica-sa".
Ies iarasi din casa si ii cumpar Haribo, banane, portocale si tot ce cred eu ca ar putea cere. Ajung acasa si ii pun jumatate de magazin in fata, fericita ca am scapat.
Poti, te rog, sa imi faci un ceai?
Ma duc sa ii fac la "sotiorul" meu ceai. Nu mai puteam de draci. Mai aveam putin si ii ziceam vreo doua. Cand ajung in bucatarie vad cu disperare ca nu mai aveam ceai. Inca un drum la magazin ma termina psihic. Pana aici! Ce naiba nu sunt caraus. Am facultate! Cand colo, ce imi vad ochisorii? Ascuns intr-un colt stateau pliculetele mele de ceai laxativ, de pe vremea cand inca imi mai faceam iluzii ca am sa slabesc. Si, logic, am facut un ceai din el, ca la magazin nu ma mai intorcem pentru nimic in lume. I-am servit ceaiul fierbinte cu lamaie, miere si un zambet cald, de sotioara iubitoare pe fata.
Poti, te rog, sa imi pui un film la calculator, ca ma cam plictisesc? Da, vezi sa fie cel pe care l-am facut in Delta!
Ma pun sa ii caut filmul din Delta, cel in care eu nu apar, ca din motive de sex "numai noi baietii mergem" nu am fost invitata.
Nici nu am terminat bine, ca al meu o si zbugheste spre baie. Ce sunete se auzeau e greu de descris. Imaginati-va ca tusea, isi sufla nasul, si in acelasi timp se auzea cum iese afara rafale, rafale, toate alea din el.
F-tui mama ei de treaba dupa ce ca is racit am si diaree!
Sincer, pentru o clipa mi-a parut rau, dar cand am vazut ca nu mai iese din baie sa imi ceara ceva, mi-am continuat linistita treburile.

3 comentarii:

  1. :))))))))))))))) bravo!!!!! bine i-ai facut!!!numa ei nesimtitii peste tot..hmmmm razbuna-te de cate ori poti :D :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. am sa tin cont de sfatul tau. Stai linistita:))) Faza tare e ca dumnealui nu stia de faza pana cand, in destaptaciunea mea, am pus-o pe blog. Acum,de frica, ma pune sa ii gust orice mancare i-as pune in fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca la asta mi-au dat lacrimile =))
    eu l-am hranit preventiv cu echinaceea si inca nu am trait astfel de episod....dar sa vedem, vata e lunga

    RăspundețiȘtergere