sâmbătă, 13 februarie 2010

superman in actiune






Azi e cheful de 33 de ani a nashului meu, ala care nu are blog. Desi ne-a criticat ca ne-am facut blog ca sa scriem despre el, nu ne putem abtine, pentru ca face ce face si tot i se intampla cate ceva. La cheful lui a chemat toti finii, pentru ca numai el si Jiji Becali are ca hobby-uri nasitul.
La fiecare chef, dupa ce bea bine, Nasul meu incepe sa survoleze tot spatiul pe care il are la dispozitie, adica da ture peste ture in sus si in jos, in dreapta si in stanga, de jur imprejurul scaunelor, de frica sa nu cada la datorie. Mai pe scurt, fiind Nashul tuturor ii este teama sa nu se faca de rusine si sa adoarma te miri pe unde, asa ca da ture, vezi Doamne sa ne impresioneze cu vitejia lui.
Avand asemenea backround, noi, ca fini buni ce suntem, de ziua lui i-am cumparat un costum de Superman. Nu i-a venit sa creada: "Voi sunteti sanatosi la cap? Bata-va sa va bata!"
Acum pentru ca desi costumul era prevazut cu muschiuleti care se mulau perfect peste burta lui proeminenta, nu era prevazuta cu "dotarea" necesara. Cealalta cotcodacitoare, nevasta supermanului, a rezolvat imediat problema si i-a strecurat, spre distarctia noastra, ditamai prosopul, ca de, e Superman, nu? Dar mai bine las imaginile sa vorbeasca.

2 comentarii:

  1. Frumos nashu! Frumos cadou. Imi pare rau ca nu am reusit sa ajungem si noi cu aceasta ocazie pe la voi! Data viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://utopiaromania.blogspot.com/2010/02/strazi-de-romania.html

    RăspundețiȘtergere