sâmbătă, 6 februarie 2010

cum ne-am cunoscut

Eram noi un el si o ea, printre mai multi ei si ele, in unul dintre balcoanele caminului 7. Beam, povesteam si pipam. Faceam, mai pe scurt, tot ce fac niste studenti in anul intai fara grija sesiunii.
La un moment dat toti se retrag care pe unde si raman eu cu el. Eram colegi de facultate, deci am avut ce povesti. Si am povestit. Eram asa incantata ca in sfarsit ma asculta cineva fara sa dea semne de plictiseala si fara sa ma intrerupa! La un moment dat il aud ca zice ceva, nu am inteles prea bine ce. Brusc, ma pupa. Adica imi da o stampila, mai sa cad pe spate. Nu prea mi-am dat seama ce-i cu faza asta si cum niciodata nu ma gandisem la el ca un "posibil", am lasat sa treaca de la mine. De ce sa stric o relatie de colegialitate cu intrebari de genul "De ce?", "Cum de?". Si am continuat sa povestesc. Brusc, iar ma pupa. De data asta pe bune. Acum ce sa fac, l-am pupat si eu. Adevarul e ca saruta destul de bine asa ca... Si de atunci suntem impreuna.
Acum sa va spun aceeasi poveste din alt punct de vedere.
Ganditi-va ca ati baut putin. Putin mai mult. In plus stai si langa o moldoveanca careia ii turuie gura ca o morisca si nici nu intelegi ce spune. Dar nimic! In asemenea conditii ce poate sa faca omul? Se culca si doarme bine vreme de cateva ore. La un moment dat, Dansul, viseaza urat. Avea in camera un teanc de vase nespalate si stia ca nu are ce face si trebuie sa le spele. Un adevarat cosmar. Si asa de crunt a fost cosmarul, ca s-a trezit din spomn strigand la colegul de camera :"Ba tu le speli". Brusc si-a dat seama ca nu e in patutul lui, ci in balcon cu o fata oarecare care povestea ceva, Dumnezeu stie ce. Acum, ca sa nu isi dea seama ca el a adormit, saruta fata aia, adica pe JE, inca buimac si inca intrebandu-se ce cauta el acolo. Vazand ca nu primeste nici un raspuns, spiritul de cocos s-a trezit in el si a trecut la atac. "Adica cum, eu o pup si asta nu are nici pe dracu?"
Si atunci a trecut la lucruri serioase. Si cum v-am spus ne-am sarutat in tot ce a mai ramas din noapte. Problema lui cea mai mare a fost cand s-a intors in camera si si-a dat seama de ce statuse pe balcon cu mine dupa ce toata lumea plecase. Voia sa imi faca lipeala cu un prieten de al lui. Planul sau era sa imi vorbeasca ce fat-frumos ma asteapta la camera 9. Ghinion!

2 comentarii:

  1. saracu'... oare numai de la bautura a uitat ce trebuia sa zica?

    RăspundețiȘtergere
  2. ori de la bautura ori de la faptul ca 4 ore i-am vorbit intr-una si l-am ametit de tot.Desi acum intelege ce ii spun, tot doarme de rupe in timp ce eu ma plang. Cine crezi ca ne-a dat numele? A spus ca suntem niste harci care cotcodacesc tot timpul si saracii barbati nu au ce face si trebuie sa fuga la pescuit ca sa scape de gura noastra

    RăspundețiȘtergere