joi, 4 februarie 2010

"mamica" noastra cea de toate zilele

Daca ne place ceva noua femeilor este sa barfim. Desi multe dintre noi neaga, acesta e adevarul gol golut si cine spune ca nu o face, minte. Gasim o victima si incepem prin remarci mai mult sau mai putin binevoitoare sa o analizam, pe toate partile, sa o disecam pana la ultimul starmos si apoi sa ii punem o stampila. La noi la firma, desi e criza, se fac angajari. Va dati seama, ca avem material mai mult decat e nevoie.
In fiecare zi se perinda tot felul de personaje, bine imbracate, asa cum trebuie, sa sustina interviu. Faza nasoala, pentru ei, este ca noi avem la HR, angajate numai femei. Poate si din acest motiv nu au fost chemate pipitele care si-au pus la CV poze in costume de baie sub care era scris "PUIUT" sau PITI". Cat de desteapta poti fi sa faci o treaba ca asta!
Alti "inteligenti" in ale informaticii si-au scris la abilitati "EXPERT MESSENGER". Dhaa! Mare e gradina ta Doamne!
Trecand peste asta, cum va spuneam la noi in firma apar in fiecare zi personaje noi. Si cum asa mare lucru nu poate trece neobservat, toata lumea baieti si fete, fumatori si nefumatori, ne luam pauze cat mai dese ca sa privim cu discretie persoanele care intra pe usa HR-ului.
Nu stiu cum se face, insa, spre disperarea noastra, dar nu s-a prezentat nici un tip dragut la care sa ne clatim si noi ochisorii nostri si pe care sa il barfim de dupa monitoare. Numai uratanii unul si unul, trasi parca toti la indigo. Colegii nostri au avut noroc. Numai bunaciuni la care si sa le cauti un semn de celulita nu puteai, desi credeti-ne, am incercat, au trecut pragul firmei. Sa mori de ciuda, nu alta!
Ieri ne-am adunat, potrivit ritualului, la spectacol. Si Doamne-ti-multam am avut. Pe poarta firmei intra o zdrahoanca de femeie 1.80, cred, 100 kg pe putin, care cara o geanta in mana de parca ar fi fost un sac de cartofi.
"Aici e XXXXXX?", racneste la noi, de parca nu ar fi vazut semnul mare al firmei pus pe cladire.
"Da", raspundem toti in cor, ca la gradinita.
"Hai odata, mai stau mult dupa tine?!", zbiara ea la chestia din spatele ei.
Chestia era un tip la vreo 22 de ani, fapt ce l-am aflat ulterior, care isi taraia diplomatul cu capul plecat in pamant.
Imediat ce au intrat la HR ne-am napustit toti buluc inautru, sperand sa auzim ceva din ce se petrece la HR. Nimic! Curiozitatea era mare, va dati seama, mai ales ca am vazut cu totii ca zdrahoanca intrase impreuna cu copilul la interviu.
Nu trec 15 min, ca am primit beep de la un fumator. Ne-am repezit cu totiii intr-o imbulzeala mai mult sau mai putin organizata afara. Femeia se oprise la poarta si tipa la baiat din toti rarunchii: "Vezi daca esti prost!", si pleaca. Nu trec 5 minute si apar fetele de la HR facandu-si cruce dupa cruce. Mai aveam putin si explodam de curiozitate.
Greu s-au lasat convine, ba ca nu e deontologic, ba cu nu se cade, dar stiti cum suntem noi femeile, ne arde pe dinauntru daca nu impartasim cuiva asemenea gen de informatii. Bineinteles ca noi eram acolo pregatiti sa stingem incediul.
"Mamica" intrase, intradevar cu baiatul la interviu. Primul cuvant pe care l-a spus:
"Cat ii dat salariu?
Pai Doamna, sa vedem intai ce stie.
Stie sa faca de toate. Orice! Cat ii salariul?
Ce facultate ai terminat?
Auzi Domnisorico, tu cu mine tratezi nu cu el, ce crezi ca am venit aici degeaba? Cat il platiti pe luna? V-am zis ca stie sa faca de toate!
Doamna in asemenea conditii nu putem tine interviul. Cu el vrem sa vorbim.
Ba cumine vorbiti.Cat ii salariul?
Imi pare rau dar nu putem continua. Va sunam noi, in cazul in care mai fac angajari."
"Da. tu, imi povsteste colega, nu l-a lasat sa zica nimic. In plus cand a iesit din prost nu l-a scos. Si el chiar nu a rostit nici o vorba.
Stai linistita, o informez eu, ca si la poarta a zbierat la el".
Apoi sa vezi ce barfe au ieit din asta: Sta cu maica-sa, care il controleaza in fiecare zi la batistuta. Se va insura cu o femeie exact ca "mamica", pe care tot ea o va alege. In noaptea nuntii "mamica" va sta in capul patului si ii va ordona sa se "scoale" si sa "intre". La 30 de ani isi va schimba numele in Ted Bundy.
Stampila: Saracul...!

4 comentarii:

  1. să o disecaţi până la ultimul ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. îţi dai seama că şi dacă scriai "stramos" eu citeam "stramos" şi nu "strămoş" şi deja eram prin grecia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai tii minte draguta cand luai la disecat revista si cu mare bucurie cautai toate greselile? Nu poti sa-ti imaginezi cat ma bucur acum, si cu ce nesat citesc! A VENIT RANDUL MEU!

    RăspundețiȘtergere